// Bonjour Loves
Follow | Dashboard
MY AMAZING WORLD JUST BEGINS.

Tuesday, December 3, 2013 @ 11:59 PM | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUMMMMMMMMMMMMM!!!!!!

Fuhhhhhhh. Dah berkurun lama lama lama lama tak update blogggg. Oh i misss uollss. Rasanya dah 10 bulan tak jengah blog aku ni. Entah sihat ke tak entah dah makan ke belum ecewahhh dah macam nak jaga Pou pulakkan. hehehhe.

As you know SIJIL PEPERIKSAAN MALAYSIA sudah pon berakhir means I'm officially EX ALAUDDINERS. ehek ehek Perasaan bercampur baur. sedih ada sebab nak tinggalkan sekolah tuu yang banyak gila kenangan gembira sebab takyah menghadap chapter yang susah nervous sebab nak kena tunggu result. Entah baik ke tak. Hmm. InsyaAllah aku dah buat yang terbaik aku harapkan keputusan yang menyenangkan hati especially for my PARENTS :')

So
So
So
So
Sementara menunggu result keluar apa yang boleh aku buat. I think some ideas. Here we goooooo ')

1. Firstly, of course aku nak tengok tv sepuas puasnya. hahahahha. Memang sekarang tv tuuu aku sorang je conquer. hahhahaa. Running Man jangan ditinggalkan jugek. Itu perkara wajib tau. Setiap hari mesti tengok satu episod. WAJIB! lewls. Kau ingat aku tengok running man tu kosong jeke. Ada jugak moral values dalam running man. Ehhhh ada ek? Adalah macam friendship dorang tapi yang kwangsoo dengan Sukjin kan betrayal hahhaha itu abaikan. After that, aku banyak habiskan masa aku dengan novelsssssss. Tengok 's' banyak kan so memang aku nak baca banyak novel sebab masa nak dekat dekat spm aku geram banyak gila novel baru keluar yang aku tak boleh baca. Tengok haritu pi Aeon aku balas dendam beli sekali dua novel. Ecewahhhh baru dua pon nak kecoh. Ada aku kesahhhh?/ Tuihhh tuihhh.


2. INSTASHOPPPP! hahhhaha. saya sekarang officially INSTASHOPPER yang sangat tegar. Jangan cakaplah benda cantik semua aku nak beli. Lepastu menangis sebab duit mengalir macam air. hahhaha. Takpelah asalkan hatiku gembiwaaaaa. Aku pon ada berhajat naj buka sekali Instashop. Sebab aku nak buka? First and foremost, aku tengok harga kat instashop kengkadang ada yang tak berbaloi. Mahalll gila tapi kualiti tadakkk. Lepastu aku terpikir pikir jugaklah nak jual apa tulah masih dalam process memikir. Hmm. Tapi tak semua instashop yang mahal okay ada yang murah and berbaloi bila dapat parcelnya. hehhehe/ Ada haritu aku tengok shawl tak berapa tapi harga kemain dengan sekali postage tak termasuk pulak tuhhh. Terus cancel. kehkeheh So doakanlah aku jadi nak buka instashop tuh okay. Ameen.

Actually banyak je plan tulah tak tahu boleh hadap tak semua tuhhh. Hm

Ohhhhh i missing my friends badly. Zura Odah Daya Ama Cep Awa Tasah Sai Dee Azi Basra Teha Sham Chemok hah siapa lagi ramailah semua aku rinduuuuuu. Mana nak dapat kawan macam dorang wehhh. 5 tahun bersama cukup kenal dengan perangai dorang semua. Especially form 2 aku rindu sangat sangat. Kelas 2Kaa paling jahat paling riuh paling nakal paling harek paling comel Eh? hahhahaa Dah lah kelas arab amboi semua memang tak kena ahhh. Form3 start pecah kelas. Takpe masa form3 tetap bersama. Nasib baik. hahhahaha. Masa form4 aku tak rapat sangat sebab jauh just macam ama cep tasah sai je aku rajin melayan perangai dorang. hahahhaa. Masa form 5 jangan cakap ahhhh dak kamcing balik ennn. hehhehehek Kekandang kalau open table dengan dorang memang ahhhh tergelak kot kalau imbau semua kenangan lama. memang lawak memang kelakar. Aku ingat lagi aku penah kot bergaduh dengan dak Tasah. Entak cemane ntah aku pon lupaaa. Hehehhe. Then kteorang first batch yang kelas arab ada lelaki. Ingat lagi dak first time luqman masuk akak senior mak aiiiiii kemain lagi kan. Time tuuuu tak matang lagi zaman jahiliah lipat tudung pon atas kemain padahal kalau tengok gambar zaman jahiliah tuuuu sekrang memang lawak and tak percaya aku pernah lipat tudung macam tuhhhh. Serious buruk nak mampos. Naik form5 kau jangan cakaplah tudung tak betol pon aku tak kisah lagi. Hahhahaha. Tengok pulak Junior lipat atas tengok dorang lahaiiiii sakainya lipat atas. hahhahahaa. sengal gilaaaaaa. Dahhh sudahhhh. hekhek/










Bye xoxooooooooo



Post a Comment


Older Post | Newer Post
LE OWNER !

Assalamualaikum! Bonjour Babehhh :) Welcome to my pinkquoise bloggg :* Follow me if you want ^.^

underlined, bold

Mathematics may not teach us how to add love or minus hate.But it gives us every reason to hope that every problem has a solution T^T


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk Babehh!

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : BUMBLEBEE ._.

Best View at GOOGLE CHROME!

Older Post | Newer Post