// Bonjour Loves
Follow | Dashboard
My new beggining.

Saturday, January 5, 2013 @ 8:10 AM | 0 Comment [s]


Img_9794_zpsd79784be_large 

Assalamualaikum everybody :-)

Today is 5 out 365 days and im still alive. Syukran Allah :) Baru harini dapat chance nak update blog *busy mengalahkan pm* muahahahahha. Si cemmane sambutan 2013 korang? bagus tak? tsk tsk tsk. Jangan tanya aku sebab 2013 memang tahun 'maut' bagi spm candidates tahun ni. Ayakkkkk. mati hidup balik pon kena still tempuh SPIYEMMMM ini jugak. kahkahkah. 

Azam? azam ohhhhh azam? mehhh datang kat aku ni. hahahah . Tak kira umur semua ada resolutions sendiri kan including me. ngehhhngehhhhngehh ;) Kat twitter semua heboh pasal azam memasing ada yang nak kuruskan badan lah nak ambik lesen lah nak khawin lah. Ehh? hahhaha. Takpe itu hak dorang kan. So aku tak banyak share azam tahun baru aku kat twitter sebab nanti kalau tak menjadi kena boooo je kan. wkwkwkwk. So biarlah rahsia and guwa tulis dalam diary je. kehkehkeh.

Hey hey hey saya budak sekolah. lol sangat. So first day hari rabu haritu not bad semua berjalan lancar. Alhamdulilah. Hari first siapa je yang duduk diam kan heboh bergossip sepanjang hari macam dah tak ingat kie ni nak spm *okay tension guwa* wkwkwkwk. Aku duduk tengah bawah kipas. kahkahkah. Tempat strategik k. Duduk row nombor 2 sebelah guwa siapa lagi kalau bukan  Odah and Dayah ;) Okay dedua gilaaaa. Kecik tercampak kat sebelah dini lepastu gegedik tukar duduk belakang guwa dengan budak cina dua orang. tsktsktsk mesti ganjil kan. hahahha

Ramai friends dah duduk asrama ;( Kemabali ke form 3 lah kira ni. Semua insaf nak study semua kan. So kau jangan tanya aku duduk asrama ke tak? Next year maybe. lol. Actually duduk kat memane sekalipun kalau diri memang sama macam dulu pon tak jalan jugak. For me better duduk rumah sebab aku ni pantang jumpa dorang mulalah mulut aku tak berhenti bercakap. Semua kerja tak jalan. tsk tsk tsk. So better aku duduk rumah boleh study sesorang tanpa ada yang menganggu. hahahah. Masalah berdikari tuh duduk rumah pon kau berdikari apa basuh baju sendiri , iron baju sendiri, mandi sendiri, tidur sendiri. hahahhaah. Takpe itu pendapat aku. heheheheksss

Okay buat masa sekarang memang aku dah tak online twitter lagi. Bukan tak online tapi kurang. Aku bukak pon tengok home interaction okay macam bosan sign out. hahhaha. Macam takde masa je nak online. Yelah sampai rumah pukul tiga lepastu tidur buat homework study lepastu tidur. Hah bila je nak online? subuh? hahaha. Tibi pon sekarang dah jarang tengok. Itupun cerita best half je tengok ;( Huwaaaa aku nak balik masa tadika lahh semua boleh buat *sabar sabar setahun je* ayakkkkk setahun macam 2 tahun k. hahahha. Ini pon aku update hari sabtu so masa takdelah pack sangat kan. hehehehksss

Nak update apa lagi ni? ;O Hahhhhhh. This year ramai friends aku tukar warna kuning aka pengawas. tsk tsk tsk. Semua nak markah koku. hahahha. Aku dengan erna dah boring k jadi pengawas. Pakai baju putih sesenyap je. Kata dah senior.*muka belagak* hahhaah. Tettt tett keteorang selalu dapat zon yang tak best. adoi bagilah aku pintu pagar ke *okay taknakkkk* hahhaha. Ketua zon aku abang baserahhhhh wehhhh *siap nak mention kat sini* hahaha. Okay tak ingat nama dia. Okay endahkan je k. hahhaha. 

*yawning* mata dah ngantuk tandanya nak yak yak? Ehhhh? hahhahaa. K lah nanti ada masa aku update pepanjang lagi. Hahhahaha. Biar korang muntah rainbow. double yucksssss. wkwkwkwk. So goodbye.goodnight.happy new year*even dah lambat lima hari*. Assalamualaikum.xx

Tumblr_mg5mzhw2l91rn6k3po1_500_large


  

Post a Comment


Older Post | Newer Post
LE OWNER !

Assalamualaikum! Bonjour Babehhh :) Welcome to my pinkquoise bloggg :* Follow me if you want ^.^

underlined, bold

Mathematics may not teach us how to add love or minus hate.But it gives us every reason to hope that every problem has a solution T^T


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk Babehh!

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : BUMBLEBEE ._.

Best View at GOOGLE CHROME!

Older Post | Newer Post