// Bonjour Loves
Follow | Dashboard
# 3FavouritesBloggerEver :*

Tuesday, December 18, 2012 @ 9:05 PM | 0 Comment [s]

Tumblr_mf8y1kxp2w1rifc1ko1_500_large

Assalamualaikum.Bonjour everyoneeeeeeeee :D *lap habuk kesat kat dahi kau* Fuhhhh punyalah berhabuk blog aku ni hahh. But blog gua ni dah berubahhh pinkieee. Acececcece. But still ada PINKQUOISE nyaa :* So korang buat apa je cuti panjang ni? :O *baling kapur dalam mulut* Hahhhhh.

Dah aku nak straight to the point jee. SO! korang yang baca blog aku ni kan *krik krik* okay fine!. hahah. Korang mesti banyak baca blog blog yang mengancam.best,mengoda.cantik.comel..awesome kan kan kan? So aku pon ada aku punya sendiri feberet blogger. tsk tsk tsk. Salah satunya aku lahhh. hahahahha.*pliss korang tampar aku sebelum aku meroyan* hahaha . Thenk harini aku nak senaraikan 3 je blogger yang awesomeeeeeenesss. Hahahah. Actually banyak je. Ikot tangan ni hah. Rasa macam malass yoooo *sapu losyen baby* Ehehehehehehhehehkkkkksssss.

1. AMIRUL AIZAT ABDULLAH (http://eijatabdullah.blogspot.com/)

Okay aku suka double triple blog dia sebab blog dia kelakar k.... Kalau korang sesedih baca blog dia confirm kau menangis sebab tak tahan gelak. *tak tipu* Aku baca blog dia since aku signup twitter. Memula ada sorang mahluk Allah ni bertwitcam dengan dia. So aku click lah link tuhh. Cehh memula bukak alamak handsome pulak dia ni kan. Cehh. Bukak profile dia. Whoaaa dia ada blog. Itu yang immediately chekidout blog dia tuhh. So sampai sekarang aku baca blog dia. Kengkadang takdelah ingat. Hahaha. Cehh cerita bebanyak pasal dia ni bukan dia kenal kita pun *sadlife* Aku pernah search nama dia kat goggle then aku ternampak ada sorang dua perempuan memang addicted dengan dia. Cool lahhh encik Haris ni. Hahahah. Aku tak sampai lagi tahap itu kkkkkk :D 


*comel kan akak dena ni* >.<

Bila aku baca blog akak ni banyak yang aku belajar. Hihi. I love the ways dia pakai tudung. Yeah dia banyak inspired cara aku bertudung sekarang :D Yeahhh akak ni kreatif to the max. Kalau kat instagram tuhhh banyak hasil kerja dia awesomee sangat. Rasa macam nak suruh dia buat satu je tapi dia tak jual k  :p Yes aku tak sabar nak tengok baby diaa. Awwwwww. Mesti comel macam dia. Alaaahaaiii. Since dia khawin dia tak kerap update blog dia :( Tapi takpe. Twitter & instagram kan ada. Ehehkkkssss :L YES I ADMITS THAT I SO MUCH ADORE WITH SHE :* Before aku baca blog akak ni aku kenal dia through youtube. Dia ada buat tutorial hijab *bling bling* and the best part masa dia di propose pon dia ada tunjuk sekali tau. Ya Allah sangat lah sweet husband dia tuhh :-) Nak jugakkk. Hehehe.


*shhhhhhhuuuuuttttt. Dia tersangat cantik*

okay dia cantik dan canti dan cantik. Hahahah. Dah la doctor-to-be kot. Untung siapa dapat jadi suami akak ni :D Kan best kalau ada kakak ipar macam ni. Hihihi .Aku pon tak tahu sejak bila aku baca blog akak ni. Tapi aku lebih suka baca pasal dia travel lahh. Superb best. Nak jugak jadi macam dia ;( *peluk bantal busuk* Lagi-lagi yang cerita pasal dia travel to korea. Best gilaaa. Nak pergi jugak. Cerita terbaru pasal fatin liyana yang abang dia khawin dengan Maria Elena(one of my favourite blogger) :D Congratulations. Sweet je dorang kan :*


Okay that all yayanggg :D Kalau ada masa aku update lagi pasal blogger peberet aku okay :* 
Much Love. xx

Post a Comment


Older Post | Newer Post
LE OWNER !

Assalamualaikum! Bonjour Babehhh :) Welcome to my pinkquoise bloggg :* Follow me if you want ^.^

underlined, bold

Mathematics may not teach us how to add love or minus hate.But it gives us every reason to hope that every problem has a solution T^T


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk Babehh!

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : BUMBLEBEE ._.

Best View at GOOGLE CHROME!

Older Post | Newer Post