// Bonjour Loves
Follow | Dashboard
PENIRUAN.

Friday, October 19, 2012 @ 9:20 AM | 0 Comment [s]

298446_2564866325321_1364037995_2926190_702975252_n_large

assalamualaikum :) tak jawab dosa kalau jawab sayangggg sayaaaa sendat sendat ._.  lol sangat! 

quote kat atas tuhh aku suka sangat baca masa aku malas gila nak baca buku and menghadap twitter and blog sahaja . hihihi itulah kehidupan budak sekolah. bila pandai dikatakan nerd and tak tahu pasal dunia luar. kalau sosial sangat kata bodoh lah apa lah itu inilah kannnn. SO! who are you to judge me? 

Alhamdulilah baru habis exam and merdekaaaaa gila ;) *dancing gangnam style* but kecut perut bila nak tahu pasal result yang entah apa apa yang akan keluar . I hope and berdoa dapat capai target yang aku nak sangat! Okay next year dah form 5 and takde masa nak pikir pasal apa apa lagi dah. ecewahhhh macam ye yeee je kan. 

yeahh! im now target to be budak ic jeee. macam last year. kalau ada dapatlah jadi kalau result macam nak makan aku balik tak dapat nak duduk bilik aircon lagi bagai :p But since final exam ni kalau aku dapat result baik pon aku rasa macam tak happy sebab bukan atas usaha aku sendiri. :( Im fool and lost anytng on exam! omggggggg ._.

adat budak sekolah mesti ada yang meniru and bawa TOYOL masa exam kannn. Dahh takyah menipu aku. aku pun duk exam juga sama macam korang semua because im still student okay! So macam tak best je kalau dapat result cantik tapi meniru kannn. Cuba korang bayangkan kalau mak ayah korang dapat tahu . malu dorang tauuuu. jatuh maruah kau and keluarga kau . aku nasihatkan tak payahh lahhh and buang niat korang kalau nak meniru. Like me, aku macam menyesal jeee meniru time exam. Then spm nanti tengok markah best tak best. i will regrettt 200% !

SO KORANG ! usaha tangga kejayaan. and you should change ur attitude okay! aku nasihat ni untuk diri aku and korang kat luar sana juga. okay byee! xoxo 

Tumblr_lwk5vlgeqh1r8yf47o1_500_large

Post a Comment


Older Post | Newer Post
LE OWNER !

Assalamualaikum! Bonjour Babehhh :) Welcome to my pinkquoise bloggg :* Follow me if you want ^.^

underlined, bold

Mathematics may not teach us how to add love or minus hate.But it gives us every reason to hope that every problem has a solution T^T


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk Babehh!

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : BUMBLEBEE ._.

Best View at GOOGLE CHROME!

Older Post | Newer Post