// Bonjour Loves
Follow | Dashboard
Happiest October :)

Monday, October 1, 2012 @ 12:50 AM | 0 Comment [s]

Tumblr_mb4bk0bdgy1qctjnko1_500_large
Assalamulaikum-hello mello- :-)

Happiest october! weeeeeewiittt. hahahhaa . Dua perkara yang akan berlaku dalam bulan oktober ni ;D whattt haaaa? lelwlssss . jom chekidouttttttttt!

1) Birthday
teka birthday siapakahhhh ? *sambil kelip kelip mata buat duckface* okaylah clueee aku bagi. orangnya comel.cantik.muka ala ala emma maembong. lelwlssss hahahhaha dah lah straight to the point jee . Birthday siapa lagi mestilah birthday guaaaa ;) takkan lah pulak birthday rosnah mat aris aku nak hebohhh kat sini. hahaha. Actually ada dua birthday lagi before aku which is abang and nenek hakuuuu ;) yebubububububu . best je tau birthday bulan sama ni . eheksss. kat kelas pulak dexter 28 aribulan . So dia tua sehari jelahhh. INGAT TAU AKU DUAPLOH SEMBILAN :-) aku tahu datang je sekolah nanti hadiah mesti ada atas meja. hahhaha. tak kiraaaa *hentak kaki bergegar dunia* jangan bagi azwan ali kat hakuuu sudohh lahh. memang icu aku nanti. lewlssss. 

2)Final Exam
omaigodddddd . exam week akan tibaa. Minggu depan kott. hoshhhhhh -.- masih tak ready lagi ni. mana tak nyaaa tweet,blog je mana tak ready. Cuba tinggalkan kejap mesti ready punya kannnn ._. itu yang hari ni aku nak say goodbye kat kau wahai blog akuuuu :( aku akan pergi dua minggu. Habis exam kembali lahhh aku. *lap hingus warna pelangi* Korang yang baca *macam takde orang baca je* please doakan yang terbaik untuk aku . Semoga target aku dapat capai. Luv you gaisssss :) For you all yang exan juga. Good luck to youuuu :-) 

okay bye. Stay cute okay. Wassalam. xoxo



Post a Comment


Older Post | Newer Post
LE OWNER !

Assalamualaikum! Bonjour Babehhh :) Welcome to my pinkquoise bloggg :* Follow me if you want ^.^

underlined, bold

Mathematics may not teach us how to add love or minus hate.But it gives us every reason to hope that every problem has a solution T^T


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk Babehh!

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : BUMBLEBEE ._.

Best View at GOOGLE CHROME!

Older Post | Newer Post