// Bonjour Loves
Follow | Dashboard
Dear my crush -.-

Wednesday, May 23, 2012 @ 8:12 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum , hello mello :)

yebuyebuyebu .. dah lama gilaa tah update blog . hehehehe . reason gua tak update blog sebab EXAM lahhh ! . hehhe . alhamdulilah boleh jawab . tapi ada beberapa paper kelauttt . HAHA . hope dapat lah target aku kali nie berjaya . hehehe . 

So berbalik kepada tajuk entry gua tuhh . okay pasal crushh ? nak tahu siapa crush gua  . ni hah gambar dia 

425885_2510598024426_1837398408_1477249_446843437_n_large
*hengsemmmm kann ? haha . tengok bulu mata diaa melentik macam gua punyaa . hahaha . LOL

okay itu hanya gambar hiasan . hahaha . actually crush aku tuh orang malaysia , melayu , islam , tinggal kat melaka :D dulu dia dekat jee dengan aku tapi sekarang dah jauhhhhh sikit lah tapi still kat melaka :> dari setahun ke setahun taste aku makin meninggi . hahha . soo aku pangil dia HENGSEM :) so Hengsem ni muka dia hensem * hahah . putih dari aku , tinggi dari aku , mata dia sepett * maybe keturunan cinoo kot ! hahah . dia famous juga itu sebab aku tak mention nama sebenar dia kat sini . heheh . 

important things dia suka tweet and semua yang dia tweet semua aku suka . tak kira pasal religion ke life ke . semuanya betul :)) *puji kelautt . haha . umur dia ada dua digit . haha . lepastu dah ada work yang tetap sekarang . gaji pun masyukk :) *mata duitan betui . haha . semua colours sesuai dengan dia . yang paling aku suka time dia pakai baju warna turquoise . Ya Allah terserlah keputihan dia yang melampau tuhh . hehe . okay lahhh taknak cerita banyak2 pasal diaa . heheh . itu sahaja entry saya pada kali ini . hohoho . sungguh bowinggggg kannn . hahah LOL . 


kbyee Assalamualaikum :))

Post a Comment


Older Post | Newer Post
LE OWNER !

Assalamualaikum! Bonjour Babehhh :) Welcome to my pinkquoise bloggg :* Follow me if you want ^.^

underlined, bold

Mathematics may not teach us how to add love or minus hate.But it gives us every reason to hope that every problem has a solution T^T


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk Babehh!

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : BUMBLEBEE ._.

Best View at GOOGLE CHROME!

Older Post | Newer Post