// Bonjour Loves
Follow | Dashboard
Cameron Highlands ;) - PART2

Tuesday, April 17, 2012 @ 6:01 AM | 0 Comment [s]


hello mello my sweethearts :)  okay continue to my story . then kami pergi ke  strawberry park :) nyehhnyehh kami tak dapat nak petik strawberry sebab owner park tuh kata time kami datang ni strawberry tak menjadi . soo tak dapat nak menolongnyaaaa , hehe . lepastu pergi shopnya and aku beli nie 



*and this

kat situ aku tak beli strawberry bebanyak pun . aku just makan kant situu , malas nak beli awal takut nanti dia berair and tak sedapppp . ehehe. lepastuu aku & mak & angah pergi la lunchhh . kiteorg makan kepci . HAHA kat situ ada je mamak but aku tak bolehh la makan makanan dorang . bukan apa but entah lahh ! hehehe . 

okay lepas je lunch kami pergi pasar yang berdekatan kat situ . Wahhhh banyak nye barangg . rambang mata lah aku . puihhhh but tak beli punn .haha . jalan punya jalan aku terjumpa satu casing fon warna turquoise . now aku minat gegile tahap gaban minat warna turquoise . ehehe . 

*biasa je but aku suka ! ehehehe

lepastuu pergi solat zuhur & check in to apartment . akhirnyaa aku boleh jugak meluruskan kaki dan badanku yang sakit-sakit . hehehe . 

pukul 4 kami teruskan visit ke cameron valley . ladang teh jugaa . ehehe . 

*tenguk tudung aku pun warna turquoise :> ehehe .

kat sini boleh take pict kat ladang teh diaa .but aku tak ambik punn. HAHA  . gila malass time tuhh . hehhe . actually adalah sikit jee ambik . nyehhhh . kene tipuuu . haha 

*my mom & angah :)

*muka terujaa . ahaha


bout 40 min kami terus gerak ke cactus valley pulakk :) ehehe . ni yang aku suka benda2 tajam ni . hahaha . cantik sangat sangat sangat walaupun tajam :p . tenguk nie 


* and aku beli nie :) 
* comel kann :) macam empunya dia lah ! erkk . means tokei kedai tuh . haha




lepas kitaorang kat sini terus balik apartment . TIDUR lah apa lagi . nyehhh nyehhh . sejuk gilo . bilik aku takyah pakai aircon tau . memang natural sejuk kat situ . ehhh ? haha . pakai comfarter and sock pon still sejuk lagi . aishhhh . gila lahhh . 

last day - dah last day dahhh . huaaa . rasa sedih la juga dalam kesejukan yang melanda . haha . after sarapan semua pergi shopping kat pasar mana entah . haha . best lahh . tapi tak beli pun . akak aku yang banyak beli . hehe . kami beli strawberry :) nyumm nyumm 



and thennnn kami balik lah apa lagi . * nangis kuattt kuattt T_T otw nak balik kami singgah dulu air terjun lata iskandar :) syokk habis but tak boleh mandi kat situu . *haremmmm . hehhehe . sempat snap pict jee :) .



*canti sangat :) subahanallah :)

tangan dah penat dah nie . okay gtg now . cerita pun dah habis sebenarnya :) enjoy reading okay :) bye sweethearts :> 












Post a Comment


Older Post | Newer Post
LE OWNER !

Assalamualaikum! Bonjour Babehhh :) Welcome to my pinkquoise bloggg :* Follow me if you want ^.^

underlined, bold

Mathematics may not teach us how to add love or minus hate.But it gives us every reason to hope that every problem has a solution T^T


Navigations!

Diary About Site


Let's Talk Babehh!

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : BUMBLEBEE ._.

Best View at GOOGLE CHROME!

Older Post | Newer Post